Malamalama ile fa'amamāina fa'avae ma le fa'agasologa ole falesuesue fufulu ipu tioata e malamalama ai pe aisea e mana'omia ai

A oʻo ina maualuga ma maualuga atu o tatou manaʻoga mo le saʻo o faʻamatalaga faʻataʻitaʻiga, o lefa'amama ma fa'agogo mea tioatae matua taua tele.O le fa'amama e tatau ona fa'amautinoa o le a le a'afia ipu i le fa'aoga muamua pe a toe fa'aaoga i le isi taimi.O le fa'amamaina o masini e le gata e mafai ona fa'asa'oloto tagata su'esu'e fa'asaienisi mai galuega fa'amama fa'amalositino, ae fa'apea fo'i ona tu'uina atu i'uga fa'amama ma sili atu ona lelei.
O lefalesuesue mea ipu ipu fufulue tamo'e otometi e tusa ai ma le polokalame i totonu o le faiga tapuni, o lea e mafai ai ona faaitiitia le tulaga lamatia e feagai ma le au faataitai.O lona uiga o le fufuluina otometi e faʻaaoga masini e maua ai se tikeri o le puipuiga mo tagata suʻesuʻe.E le gata i lea, o le faʻamamaina otometi e faʻamama ai masini e sili atu ona faʻavasegaina le faʻamamaina o ipu, lea e faʻafaigofie ai le faʻamaonia faifaipea ma le tausia o faʻamaumauga.
O le mataupu faavae o le faamamaina o leXipingzhe falesuesue fagu fagu:
E faʻaaogaina le ituaiga faʻamaʻi: o le vai faʻamamaina ma se vevela faʻapitoa ma nisi mea faʻamama faʻamama e faʻauluina e le pamu taʻavale faʻamama, ma o le vai faʻamamaina o loʻo i totonu o se tulaga faʻafefe e fufulu totonu ma fafo o le ipu tioata i le 360 ​​°, ina ia e mafai ona fa'ainisinia ma kemikolo I lalo o le gaioiga, pa'u ese, fa'amulumulu ma fa'apa'ia mea filogia o totoe i luga o ipu tioata.O ipu tioata ma foliga eseese e manaʻomia le faʻaogaina o ato lagolago eseese e faʻamautinoa ai le auala e faʻafefe ai, faʻapipiʻiina o le mamafa, faʻafefe o le tulimanu ma le mamao.
O le faiga fa'apitoa e iai laasaga nei:
1. Fa'amama muamua: fa'aaoga muamua le vai paipa, ma fa'aoga le lima fa'afefete e fai ai le fa'amama li'o maualuga i luga o le va'a e fufulu ai mea o totoe i totonu o le fagu ma le va'a, ma fa'amama le vai palapala pe a uma ona fufulu.(E mafai e fale su'esu'e fa'atonu ona fa'aoga vai mama nai lo vai paipa)
2. Fa'amama autu: Ulufale i le vai paipa mo le taimi lona lua, fa'amama fa'amama (e mafai ona fetu'una'i i iunite o le 1°C, fetu'una'i i le 93°C), e otometi lava ona fa'aopoopoina e le masini le vaila'au fa'amama alkaline, ma fa'aauau pea ona fa'amama le ta'amilosaga maualuga. fagu ma ipu e ala i le lima fa'afefe , Fa'amama le vai palapala pe a uma ona fufulu.
3. Fa'amama ma fa'amamāina: Ulufale i le vai paipa mo le taimi lona tolu, o le vevela fa'amamā e tusa ma le 45 ° C, o mea faigaluega e fa'aopoopoina fa'amama fa'amama fa'amama, ma fa'aauau pea ona fufulu fagu ma ipu i le mamafa maualuga e ala i le pa'u lima, ma fa'amama le vai. vai palapala pe a uma ona fufulu.
4. Fufulu: E 3 taimi o le fufuluina atoa;(1) Ulufale vai paipa, filifili fa'amama vai;(2) Ulufale i le vai mama, filifili faʻamaʻa vevela;(3) Ulufale vai mama mo le fufuluina, filifili faʻamafanafana vai;e mafai ona seti le vevela vai fufulu ile 93°C, e masani lava ile 75°C e fautuaina.
5. Fa'agogo: O fagu fa'amama e vave ma mama mama i totonu ma fafo o le koneteina i le faagasologa o le fa'avevela fa'ata'amilosaga, feula ausa, condensation, ma le lafoaia, a'o aloese mai le fa'aleagaina lona lua pe a uma ona fa'amamā.
Ioe, o le fa'amamāina o lo'o i luga ua na'o se faiga masani.E mafai e le matou fale su'esu'e fagu fufulu masini e mafai ona filifili se polokalame fa'amamā e tusa ai ma mana'oga fa'apitoa o mea faigaluega falesuesue.O le faagasologa atoa o meafaigaluega e otometi lava ona faʻamamāina, ma a maeʻa le masini e amata le galuega faʻamamaina, e leai se tagata faigaluega e manaʻomia e faia soʻo se gaioiga.


Taimi meli: Ian-17-2023